Sfatul zilei(3): Cum procedam daca o persoana ne ridica coletul de la posta fara voia noastra?

Bine v-am regăsit!

Astăzi vreau să împărtășesc cu voi o întâmplare nu tocmai plăcută pe care am avut-o cu poșta română în urmă cu câteva luni. Mai pe scurt: Cineva drag mie aștepta un colet din afară cu tracking, pentru cei care nu cunosc tracking-ul este un cod cu ajutorul căruia poți urmări poziția coletului. Toate bune și frumoase până în momentul în care coletul ajunge la poșta normală, cea de domiciliu.

În aceeași zi am fost cu aceea persoană la poștă pentru a ridica coletul, fiind vorba de o colaborare trebuia să ne grăbim cu review-ul. La poștă doamna de acolo ne spune să revenim a doua zi pentru că în acel moment coletul nu se afla la ei. Nu ne-am panicat pentru că era ceva normal sau așa credeam noi.

Imagini pentru posta romana

Seara însă stupoare pe site-ul de urmărire coletul apărea Ridicat, am zis că este o greșeală, deși în inimile noastre se afla deja îndoiala. A doua zi dis-de-dimineață eram la poștă, altă poștăriță verifică coletul și ne anunță că acesta a fost ridicat. Desigur că începe o ceartă pentru că noi nu ridicasem nimic, tot atunci aflăm că poștașul a dus coletul la adresă. Am uitat să precizez că persoana care trebuia să primească coletul nu locuia la adresă și nici nu putea merge acolo, să trecem peste amănunte totuși.

Și am ajuns la tema pe care vreau să o discutăm mai exact ce facem după ce altă persoană ne-a ridicat coletul. Potrivit poștașului ai avea o singură soluție să te duci să îți iei coletul, pentru cei care nu pot face asta mai există două metode:

  1. Să vorbiți politicos și frumos cu poștașul să se ducă să ridice coletul, că doar el l-a dat fără să fiți de față și fără să aibă acceptul vostru. (Dacă începe cu faze de genul ”Nu l-am găsit acasă”, ”A zis că nu îl mai are” sau orice altceva treceți direct la punctul 2).
  2.  Reclamație la Poșta Română( știu că pare imposibil ca cineva să le citească, însă este adevărat, toate reclamațiile sunt rezolvate. Pentru noi pasul 2 a fost soluția.). Pentru a realiza o reclamație tot ce aveți de făcut este să completați acest chestionar(alegeți intern sau extern în funcție de coletul vostru). După ce reclamația voastră a fost citită veți primi un mail prin care sunteți anunțați că este în lucru. La noi a fost nevoie de cam 1-2 săptămâni până ce poștașul ne contacta pentru a lua coletul.

Nu contează ce vă zic poștașii sau doamnele de la poștă NIMENI nu are dreptul de a vă ridica coletul fără permisiunea voastră! Angajații care au predat pachetul își pot pierde locurile de muncă în urma unei astfel de reclamații, de aceea recomand mai întâi metoda pașnică.

Ați trecut vreodată prin așa ceva? Dacă, da: Cum ați rezolvat problema?

Add a Comment

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.