1. Guest Post, comunicate presa

Încearcă noile deodorante NIVEA, inspirate de tine

Vremea frumoasă de afară te energizează și te motivează să te dedici cu mai multă plăcere activităților de zi cu zi: serviciu, cumpărături, sport în aer liber sau întâlniri mai dese cu cei dragi. Indiferent de context, vrei să te simți încrezătoare și să îți scoți în evidență feminitatea și eleganța.

Pentru a-ți fi alături în această aventură, NIVEA lansează noul antiperspirant Dry Fresh, inspirat de activitățile tale de zi cu zi, care te va ajuta chiar și în cele mai solicitante situații. Acesta oferă protecție de durată împotriva transpirației abundente datorită formulei Dual Active, ce conține ingrediente concentrate delicate cu pielea ta. Produsul conține 0% alcool și oferă protecție timp de 48H.

În plus, NIVEA relansează gama de deodorante într-un nou design, mai feminin și mai modern, inspirat de tine.

 

Deodorantele spray vin într-o formă suplă, asemănătoare unei siluete, fiind ușor de ținut în mână și de utilizat. Totodată, acestea au un nou sistem de închidere și deschidere ce îți va permite să le porți cu tine oriunde, în siguranță, ca pe un companion în activitățile tale zilnice.

Fie că îți dorești o soluție eficientă împotriva transpirației atunci când trebuie să faci față provocărilor zilnice de la job, cand ieși în oraș sau faci sport, deodorantele NIVEA îți vor răsfăța pielea de fiecare dată, oferindu-ți protecția de care ai nevoie. Încearcă-le și tu și bucură-te de plăcerile verii!

Preț maxim recomandat:
Deodorant spray – 10.99 RON/buc.
Deodorant roll-on  – 10.99 RON/buc.

Pentru mai multe detalii, urmărește paginile de Facebook si Instagram ale NIVEA România.

Despre NIVEA:

NIVEA este cea mai de încredere marcă de îngrijire a pielii, la nivel mondial*. Cu o istorie de peste 100 de ani, NIVEA reprezintă expresia inovaţiei şi calităţii superioare în sfera produselor destinate îngrijirii pielii, fiind unul dintre cele mai mari şi mai importante branduri globale. Manifestând mereu grijă pentru oameni, NIVEA a ajuns să fie, de-a lungul timpului, mai mult decât o marcă de îngrijire personală, devenind parte din familie.

*Sursă: Euromonitor International Limited, NIVEA ca nume global de brand în categoriile: Îngrijirea Corpului, Îngrijirea Feţei şi Îngrijirea Mâinilor; în ceea ce priveşte valoarea de vânzare cu amănuntul, în 2012.

 

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

* Checkbox GDPR is required

*

Sunt de acord

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.